Monday, September 19, 2005

Sloppy and I


I don't know if anyone here remember that I live with a dog? My family dog, Sloppy~ He will be officially 15 years old after September and he's still hanging there^^

This is the most recent shot I took right after I moved in my new place in Diamond Bar. Sloppy says "hi"~

2 comments:

Teo said...

heeeeeeeeeeellllllo sloppy!

櫥櫃13號 said...

Sloppy,當我想到要和你說話的時候,你己經被擠到下一頁了,而且我還在想...你的名字是Sloopy還是Snoopy...都不是,不過沒關係,能和一位十五歲高齡的狗兒說話,就很讚了!

Sloppy,即使是看到你的影子都讓人覺得很高興喔,自從淘氣阿丹和古代牧羊犬成為摯友的那一天起,古代牧羊犬在我們的心目中就建立了不可抹滅的形象,這事應該也在你們族裏流傳吧,畢竟那卡通上映的時候,你還沒出生...

Sloppy,我還有想過,你可能是外國人,也就是說...你聽不懂中文!!可是我英文又很破,連個早安都可能拼錯的那種...不過這也沒關係,反正我的意思就是:"汪汪汪 汪汪 汪汪汪 汪"這樣你懂喔??

It's relly nice to see you again!!

寫英文要很大的勇氣呢,如果拼錯,大家再幫我改一下...呼

台北時間94-11-04-09:42

Centaur 早安!!
Sloppy 早安!!